Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Malin Alfredsson - 30 juni 2012 01:12

Hej! Det här är mitt första inlägg, i den här bloggen kommer jag (vad jag har tänkt) att skriva lite allt möjligt kanske ge tips och *dagens*. I min tidigare blogg  dreammaker.bloggplatsen.se  så skrev jag typ bara vad jag gjort under dagen men tyckte att det skulle vara roligare med lite mer varierat:) Ja men, Malin heter jag, är en 14 årig tjej som är född 1998, och blev nyligen tillsammas med världens underbaraste kille<3 

Jag gillar att rida, vara ute, vara med mina kompisar, fota, sjunga och lyssna på musik:) Jag gillar ganska mycke saker men jaja :P

Jag bor i Jämtland i en liten by som heter Grönviken, jag har skilda föräldrar så bor i Bräcke ibland också. 

Ni får jätte gärna följa mig på bilddagboken/dayviews om ni vill, där heter jag BarbaMalin.

Jag gillar inte att vara vid mycket folk, asså inte på skolan heller, vill bara sätta mig i ett mörkt hörn så ingen ser mig. Där ingen kan kalla mig dom fula sakerna dom kallar mig för..  Jag vill inte heller se ut som alla andra, gillar att ha extrema färger i håret, extrema frisyrer och sminkningar. Det finns ju redan så många av alla andra. 

Jag hoppas på att den här bloggen kommer bli bra, men jag kanske inte uppdaterer varje dag menmen :)

Ha det så bra så hörs vi :)

Trollungar (y'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Jag heter Malin och är född 1998. I min blogg tänkte jag skriva om lite allt möjligt. Hoppas ni kommer gilla den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards