Alla inlägg under juli 2012

Av Malin Alfredsson - 21 juli 2012 00:19

Hej!

Jag tänkte tipsa lite om att få bättre hy och att få bort finnar lättare. 

Det finns ju massa saker för att få finare hy och så och här kommer lite tips:

-Dricka mycket vatten.Det renar typ innifrån och ja, hyn blir bättre.

-Inte äta så mycket socker,godis eller fet mat.(Dock så finns det ju folk som kanske äter mycke godis som inte alls har problem med finnar men det är ju olika  från person till person. Du behöver ju inte undvika att äta sån mat såklart.)

Och endel gör för mycket med sin hud, jag menar använder för mycket produkter och så, men låt huden vila ett tag.

-Ta bort sminket varje kväll och tvätta ansiktet med ljummet/varmt vatten med någon kräm/tvål man själv tycker är bra, för det är ju olika för alla vad man tycker är bra och så. Och torka med en handduk försiktigt.

-Och tänka på att byta handduk och kuddfodral/örngått ofta, för det samlas bakterier där som kan sprida sig i ansiktet och så, så det är bra att tänka på.

-Tänk på att inte använda vanlig handtvål i ansiktet för det torkar ut huden.

-Det kan finnas bra produkter/smink på apoteket.

-Har hört att ansiktsvatten inte är så bra, för om man har en finne och så använnder man ansiktsvatten så blir finnen irreterad och sprider sig.

Det var lite tips från mig idag! :)

Hoppas det hjälper någon i alla fall :)


Mjaoou;3

Av Malin Alfredsson - 3 juli 2012 19:47

Har ett litet fånigt tips till er alla, pomfrittkrydda ;D Det är gott till popcorn, stekt ägg, potatismos, grillkorv(dock gillar jag inte korv så mycke, men what ever) kyckling, kött överhuvud taget. Haha finns mycket man kan ha det till men det var mitt tips :)


Av Malin Alfredsson - 1 juli 2012 00:37



   

Hejsan svejsan folk från alla håll och kanter! Gäddan här, Mailin är den bästa syster som finns, hon är gulligare än en nyfödd kattunge från det vackraste landet som finns i det fina landskapet Jämtland. Malin kan allt, men jag kan ju lite mer, eftersom det är storeboror som skriver. Hur som haver så får ni fan vara snäll mor Meine Schwester, annars blir bror ilsk. :) puwsssss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Jag heter Malin och är född 1998. I min blogg tänkte jag skriva om lite allt möjligt. Hoppas ni kommer gilla den :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards